lördag 30 oktober 2010

Möss och människor

Makalöst! Helet enkelt makalöst! Jag har haft som projekt i en vacka att försöka fånga min kompis på bild, men fatalt misslyckats. Vanligtvis har jag inte haft kameran in handen när han varit på plats, men ikväll lyckades jag!
Det är en rikitg liten posör dessutom. Jag öppnade skåpdörren och där satt han. Tog en bild, med blixt och allt. Han satt kvar... Tog såklart ännu en bild... Ingen reaktion!
Jag bestämde att det fick räcka så för denna gång och stängde skåpdörren... Fortsättning följer...

Välkommen till livet i skogen!

2 kommentarer:

  1. är det bara en, eller har han kompisar?

    SvaraRadera
  2. Hm, jag tänker lite som kommentören ovan. Hur ofta lever möss som singlar. Är inte de mer storfamiljstyper?

    Mycket söt är h*n iaf, din kompis.

    Kram!

    SvaraRadera