måndag 12 mars 2012

WOW!

Jag vill egentligen inget särskilt mer än att få dela min oerhörda glädje med er. Kan ni fatta att det varit 16 grader idag! I skuggan! Aldrig har jag upplevt något liknande den 12:e mars. Det känns förvisso konstigt, för det är tidigt. Klagar gör jag då definitivt inte, det var underbart att sitta ute en stund på lunchen = )

Gårdagen var också fin, men "bara" runt 10 grader. Jag satt ute och myste hela dagen och fick lite färg i ansiktet på köpet. Förutom att tre örnar kom förbi, hände det inte så mycket vad gäller djurlivet. Eller... Är det ett lejon som sitter och spanar nere på savannen ;-)


Måndagsmys på er alla!


Kramar
       Lisa

3 kommentarer:

  1. Otroligt så varmt redan , jag förstår att du njuter. Det skulle jag ha gjort också.:o)


    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. 3 örnar; de må jag säga är en stor händelse.

    margareta

    SvaraRadera
  3. men blåsten då?!! solen skiner idag, men det blåser lite j-kligt... men jag ska ge mig ut i blåsten med vovven... sen efter promenaden tar jag helg. är du frisk nu?
    ha det gott!
    aino

    SvaraRadera