lördag 19 februari 2011

Kameraspöken

Den digitala världen är spännande. Och mystisk... Ibland har man plötsligt saker på bild som man inte vet vad de föreställer eller var de kommer ifrån.


Hur blev det här? Vad är det här? Ingen vet, det bara fanns där när jag skulle överföra bilder. Jag tycker det är ganska snyggt. Lite modernt konstnärligt så där... Så som jag inte skulle kunna tänka själv (om jag skulle måla alltså).

Så hittar jag, ja vaddå??? Vad i Herrans namn föreställer detta? Nu snackar vi kameraspöke!!!


Jag ser var det är, rent geografiskt, men det har aldrig funnits någon ljuskälla just där.Riktigt intressant och spännande! Tur jag inte är mörkrädd (eller rädd för spöken ).

-------

------

-------

Ursäkta att det tog lite tid där. De spelade en helt underbar låt med Wham! på radion (joo, radion existerar fortfarande och Wham! var populära på -80 talet, hihi). När jag hör den låten bara måste jag dansa!

Egentligen finns inte så mycket mer att tillägga vad gäller kamerspöken. De finns och I believe!

Fortsatt fin helg till er alla. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar