onsdag 21 september 2011

Att kommentera

Det är visst fler än jag som har problem med att lämna kommentarer. På vissa bloggar går det inte, jag får veta att jag inte har behörighet. Då går jag via Mozilla istället och allt fungerar! Det är väl Blogger som har problem som vanligt...

Orkar inte komma med något annat idag. Mycket jobb och dessutom håller vi på och flyttar till nya kontor. Förvisso bara en våning upp, men det blev en del släpande i eftermiddags. Kvällarna har ägnats åt ved, men HU vad fort det blir mörkt nu! Jag måste inhandla en liten strålkastare så det går att jobba även kvällstid.

Nu ger jag mig för denna gång. Det är rätt tomt i huvudet så...


4 kommentarer:

  1. De är så tråkigt när de krånglar. hoppas de löser sig Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jobben kan verkligen suga musten ur en om dagen. Klart du ska slappa av. Söndagens insats ser ju också massiv ut och snön dröjer ännu länge. Vet inte vad som är sötast, dina buketter eller Tasse..
    God natt och ha en fin torsdag :)

    SvaraRadera
  3. håller med dig man blir så trött på det när det inte funkar...se på mig som skapade en ny blogg istället.
    kram/mia

    SvaraRadera
  4. Hej hopp i trädgården!
    Har samma problem... Google vill att man ska hämta hem ett nytt program...visst men är så dålig på engelska.
    Ha en trevlig helg!
    Ann.

    SvaraRadera