söndag 11 september 2011

Havet

Innan jag lämnar Öland för denna gång (jag har fortfarande inte berättat vad jag gjort här, hihi) vill jag dela gårkvällen med er. Jag gick till stranden i hopp om att få se fullmånen stiga upp ur vattnet. Tyvärr tog molnen över. Det är visst alltid så när jag ska fota månen, fnys. Nåväl, det var en vacker kväll och det är något speciellt med ljuset vid havet... Fast den här synen är inte rolig. Nu kan man inte värja sig längre utan bara acceptera att hösten närmar sig...
  


Neej, vi fortsätter att njuta istället...








2 kommentarer:

  1. Mmmm... ljuvliga bilder... jag är väldigt förtjust i Öland. Mitt favortitställe är Jordhamn... där lägger jag mig... javisst, på klapperstensstranden, och njuter! Av solen och vinden. Och sen fikar vi ur medhavd matsäck och tycker synd om dem som kommer dit och bara stannar fem minuter och stressar vidare... mendan jag lägger mig en stund igen...
    heanku

    SvaraRadera
  2. De var härliga bilder :) skulle bli vackra olje eller akvarellmålningar av dem :) Kram Suss

    SvaraRadera