fredag 29 april 2011

Eldkvarn!

Först vill jag tacka för de fina kommentarerna sist. Det gjorde verkligen ont att bevittna den lille musens öde... Har träffat mamma Mus och den andra lilla sedan dess så livet är som vanligt (nästan).

I kväll har torparkärringen dragit med sig maken på konsert. Eldkvarn närmare besämt. Kan bara säga Ååhh och Aahh och Såå braa!!!! De spelade min favvolåt också "I skydd av mörkret". Filmade den (fy mig) men ljudet blev BLÄ! Kanske det går att redigera... Straffet eller?

Vem kan låta bli att älska Plura i hans t-shirt och jeans? Så underbart vanlig! Jag bjuder på några bilder för att fresta er. Kommer att för ovanlighetens skull att dyka upp själv på bild också, var ju tvungen att gå till VIP-luongen för att få autografer (har aldrig gjort så förut, eller kanske ni ska få se bilden på mig och Mikeal Wiehe sedan, hihi).








Plura själv är lite suddig här, men de andra är helt med! Det som står på lappen är att vi firar bröllopsdag i morgon. Bröllopspresent detta m.a.o. det gillade herrarna! Måste ta med en mindre suddig bild också. Fattarni vad gott jag mår just nu!!!


Så, kära läsare... Inga stolleprov denna gång. Ej heller någon växtlighet. Bara en härlig kväll!

1 kommentar:

  1. En bra bröllopspresent det där, hoppas dagen blir lika fin :)

    SvaraRadera