fredag 14 januari 2011

Jaa...

...vad ska jag hitta på nu då? Jag har egentligen ingenting vettigt eller ovettigt att komma med. Såg bara att jag varit overksam i detta forum i flera dagar. Jag brukar ju försöka slänga in något, men denna vecka har mest handlat om arbete, mat och sova. Inte riktigt bara det, jag har kollat senaste numret av AoT (Allt om Trädgård för de oinvigda). Inser att jag ligger efter, det är definitivt dags att studera frökatalogerna! Kanske ikväll...

I väntan på att inspirationen ska återvända, bjuder jag på en lite lustig bild. När jag tittar på den, ser jag inte bara ett snötäckt träd. Det ser ut som att trädet liksom gömmer sig bakom lönnen och kikar fram. Mysigt!


Har ni lika bra fantasi som jag har, så ser ni också hur trädet liksom vinkar uppmuntrande med grenen nedtill. En bild att bli glad av!


Lycka är
Att våga släppa loss fantasin!

1 kommentar: