lördag 12 mars 2011

Virusvarning och ny etikett

Den utfärdade varningen syftar till att jag är här nu igen! Inte lätt att bli av med, minsann. Nåväl, snart återgår livet till det vanliga och det är dags att återgå till arbetslivet.

Innan jag pladdar på om något annat, vill jag hälsa nytillkomna läsare varmt välkomna! Det är så mysigt när ni tittar in. Tack också för alla fina och fundiga kommentarer som ni, kära läsare skriver!


Så till ämnet etiketter. Denna blogg har för länge sedan spårat ur och handlar om allt vad som kan tänkas poppa upp i en torparkärrings huvud. När man älskar att skriva och dessutom har ett överflöd av fantasi, så... Till på köpet har jag flera manus som ligger och väntar på att publiceras, så detta virus stannar ett tag till! I denna förändringsfas har jag även ändrat underrubriken. Tyckte inte att den gamla riktigt passade längre.


Under denna nya etikett tänker jag dela med mig av sådant som förgyller livet och skänker mig glädje. Det kan vara vad som helst. Både stort och smått, inomhus eller utomhus. När jag hälsar på hos andra bloggare blir jag så glad över att ta del av deras saker. Eftersom jag är en härmapa...

Vi älskar att mysa i detta hus och tänder gärna allehanda ljuskällor av ickelektrisk karaktär.


Jag är vansinnigt förtjust i skuggspel!


Här kommer ett par till...




Minsann är det inte en mus som skymtar på sidan...


Håll med om att levande ljus sprider värme och mys till ett hus!


Så govänner, detta var lite om de små tingen i livet som får torparkärringen att må gott. Nu ska jag lägga in en ny pinne i kakelugnen och fortsätta att njuta av denna lördagskväll! På återhörande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar